Kennismaking

Misschien heeft u al duidelijk voor ogen wat voor school bij uw kind past. Maar is dit ook de school waar uw kind zich het beste voelt? Vaak is het moeilijk voor uw kind om zelf een keuze te maken. We raden u aan om kennis te komen maken met Lyceum Elst en meerdere scholen met elkaar te vergelijken. Zo komt u erachter wat bij uw kind én bij u past.

Kennismaking

Kennismaken, informatie en voorlichting

Een goede start van uw zoektocht naar de juiste middelbare school is het bezoeken van de website kiesjenieuweschool.nl. Over onze school kunt u via deze pagina veel informatie vinden, bijvoorbeeld over de voorlichtingsmomenten. Ook verwijzen we er naar ons YouTube-kanaal. Maar nog veel liever staan we u persoonlijk te woord. U kunt ons bellen, mailen of whatsappen. Ook laten we u graag onze school zien. Daarover kunt hieronder meer lezen!

Voorlichting

Heeft u interesse in onze school? Kom dan naar onze voorlichtingsmomenten. We heten u graag welkom samen met uw kind. Maak kennis met onze school, ontmoet alvast docenten en leerlingen en stel gerust vragen. U neemt samen een kijkje in onze lokalen, de aula en bij de sportcourts. Niet alleen krijgt u extra informatie, ook proeft u de sfeer op onze school. Een uitstekende manier om de keuze gemakkelijker te maken.

Kennismakingslessen

Om écht te ervaren hoe het er op onze school aan toe gaat, organiseren we speciaal voor groep 8-leerlingen de kennismakingslessen. Na aanmelding delen we uw kind in bij afwisselende lessen. Zo leert hij/zij alvast wat Duitse woorden, doet mee aan een toneelles of voert een echte natuurkundeproef uit. Een leuke manier om te ervaren hoe een lesdag eruit ziet op Lyceum Elst.

Meer informatie en aanmelden voor kennismakingslessen

Kom bij ons langs voor een gesprek

Zijn er na deze kennismakingsmomenten nog vragen die uw wilt stellen? Of heeft u de Open Dag net gemist? Wij plannen graag een gesprek met u in, om samen te kijken of Lyceum Elst de juiste plek is voor uw kind. Neem gerust contact op (u kunt ons ook whatsappen via 06-34337956).

neem contact op