Onderwijs & meer

Faciliteiten

Natuurlijk willen we dat jij je tijd nuttig én prettig besteedt. We hebben een aantal faciliteiten op school, die je daarbij helpen.

Onderwijs & meer

Faciliteiten

Boekenuitleen

Lezen is van groot belang voor al je leerprestaties. Daarom hebben we in ons Letterendomein een uitleenhoek met allerlei boeken, waar je boeken mag lenen.

Sportcourt

Ben jij graag in beweging? Ons strakke sportcourt is de perfecte plek om even aan de boeken te ontsnappen in de pauze. Je vindt er onder andere pannagoaltjes en een basketbalnet.

Aula

Natuurlijk heb je iedere dag pauzes om lekker bij te komen van de lessen. Even iets eten of drinken en gezellig kletsen met klasgenoten. Onze gezellige aula – met foodcorner – is iedere dag geopend! Bij onze foodcorner kun je terecht voor drinken, broodjes, snacks of een gezonde versnapering. Ons voedingsbeleid volgens de richtlijnen Gezonde schoolkantine is hier te vinden.

Laboratorium

Wist je dat we ons eigen laboratorium hebben? Hier doen we proefjes of bereiden we ze voor, voor vakken zoals Scheikunde, Natuurkunde, Biologie of NLT.

Schoolboeken

Aan het begin van het schooljaar krijg je een pakket met schoolboeken van ons, via het leermiddelenfonds van Quadraam. Je krijgt zowel lesboeken als werkboeken. Aan het eind van het schooljaar lever je de boeken weer in. Bij schade moet je de boeken wel zelf vergoeden. Ook krijg je aan het begin van het jaar een lijstje met dingen die je zelf nog moet aanschaffen van ons, zoals woordenboeken en een gevulde etui.

Kluisjes

Je krijgt aan het begin van het schooljaar ook een eigen kluisje. Die open je met je schoolpas. Hier kan je de boeken in leggen die je pas later op de dag nodig hebt. Of je gymtas, je broodtrommel en andere handige dingen die je niet steeds mee wilt nemen.

Meer weten over onze faciliteiten?

Neem dan contact met ons op. We geven graag meer uitleg.

neem contact op