Maatschappelijke stage: actiedag NLdoet op 10 en 11 maart

Op 10 en 11 maart 2023 vindt de landelijke actie NLdoet plaats.  Deze actie wordt georganiseerd door het Oranjefonds. Het is voor de leerlingen een prima gelegenheid om hun maatschappelijke stage te doen!
Het Oranjefonds brengt ons bij elkaar. Het Oranjefonds is het grootste nationale fonds op sociaal gebied en laat Nederland van zijn beste kant zien. Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima zijn beschermpaar van het fonds.
Het Oranjefonds organiseert op 10 en 11 maart 2022, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet: de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken.
Kloppend hart-vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranjefonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn. Door de maatschappelijke stage onderschrijven wij dat als school.