Wecycle-actie: LE doet mee!

In de maanden september en oktober 2022 doet onze school mee aan de inzamelactie van Wecycle. Voor meer informatie kunt u kijken op de website www.wecycle.nl.

Bij Lyceum Elst vinden we duurzaamheid belangrijk. In samenwerking met Wecycle gaan we elektrische apparaten inzamelen. Elektrische apparaten horen niet thuis in de vuilnisbak, omdat deze kunnen worden gerecycled. Dit bespaart belangrijke grondstoffen en de schadelijke stoffen komen dan niet in het milieu terecht.

Welke elektrische apparaten kunnen er worden ingeleverd?
Het gaat om kleine elektrische apparaten met een stekker of batterij die in een boodschappentas passen.
Vóór het inleveren moeten restanten uit het apparaat zijn verwijderd, zoals batterijen, koffiefilters of coffeepads, stofzakken, frituurvet, water, inktcartridges en dergelijke.

Waar kunnen de elektrische apparaten worden ingeleverd?
In de hal bij de balie staat vanaf donderdag 8 september een inzamel box waarin de apparaten kunnen worden gedeponeerd.