Online Open Dag

Helaas hebben wij moeten besluiten de open dag online te houden. De huidige situatie staat ons niet toe om op een veilige manier veel mensen te ontvangen in ons gebouw. Dat vinden we heel jammer. We hopen op jullie begrip hiervoor. We gaan proberen je toch een goede indruk van onze school en het gebouw te geven! Zo kun je hopelijk ontdekken of onze school iets voor jou is. Zodra de coronamaatregelen het toelaten, organiseren we alsnog een moment waarop je ons gebouw kunt komen bekijken.

De online open dag is op zaterdag 29 januari van 14.00-15.00 uur. Je kunt je aanmelden door hier te klikken. Had je je al aangemeld voor de open dag? Je hebt van ons een mail ontvangen. Je hoeft je niet opnieuw aan te melden.