Open Dag en kennismakingslessen: update coronamaatregelen

Update coronamaatregelen
Heb je je ingeschreven voor de Open Dag? Nu de coronamaatregelen weer zijn aangescherpt, is de kans steeds groter dat er 29 januari nog teveel beperkingen zijn om de deuren open te zetten. Daarom bereiden we ons nu óók voor op een online Open Dag waarin we ons gebouw laten zien en vertellen over onze school.

We hopen natuurlijk dat we je op school mogen ontvangen. We houden in dat geval uiteraard rekening met de dan geldende coronamaatregelen. Als de Open Dag online is, ontvang je een link en het tijdstip, zodat je mee kunt kijken. We houden je dus op de hoogte!

Heb je je ingeschreven voor de kennismakingslesjes? We gaan er vooralsnog vanuit dat deze gewoon volgens plan door mogen gaan. We hopen dat het dan weer is toegestaan om basisschoolleerlingen bij ons op school te ontvangen. Als er toch iets verandert, krijg je bericht van ons.

Leer ons alvast online kennen
Je bent vast al druk bezig met het inwinnen van informatie over verschillende scholen. Daar helpen we je graag een handje bij. Omdat de scholenmarkten dit jaar niet konden doorgaan vanwege corona, hebben wij onze presentatie ingesproken. Zo is de informatie toch gewoon beschikbaar! Klik hier om de presentatie te bekijken. En als je dan toch op ons YouTube-kanaal bent: we hebben ook een leuke nieuwe video over hoe een dag bij ons op school eruitziet. Kijk er maar eens rond, er staan nog veel meer toffe video’s!

Wat kun je nog meer doen?
– Lees hier de antwoorden op veelgestelde vragen
– Bekijk hier onze pagina op kiesjenieuweschool.nl
– Stel een persoonlijke vraag via onze Open Dag-pagina

We wensen je fijne feestdagen en hopen je in 2022 in ons gebouw te mogen begroeten!

Team Lyceum Elst