Tapas o taco’s? – Spaans leren en Spaans eten!

– voor: alle leerlingen die gek zijn op Spaans (eten).
Tijdens elke bijeenkomst zijn er Spaanse hapjes!

In periode 2 kun je tijdens de flexuren op dinsdagmiddag meedoen aan een module Spaans op Lyceum Elst!

Ben je gek Spanje en de Spaanse keuken? In deze module Spaans maak je kennis met de gerechten en ingrediënten uit de vele kleurrijke en smaakvolle keukens die de Spaanstalige wereld telt, zoals Spaanse tapas, Mexicaanse tacos en tortillas en Argentijnse empanadas.

Je leert wat de belangrijkste gerechten zijn, je leert om recepten te lezen, zodat je zelf je favoriete eten kunt maken, hoe voedingsmiddelen in het Spaans heten en hoe je iets kunt bestellen in een horecagelegenheid.

Dat laatste ga je ook echt in de praktijk brengen in een tapasbar of een Latijns-Amerikaans restaurant!

Iedereen die geïnteresseerd is in de gerechten uit de Spaanstalige wereld én in de Spaanse taal en cultuur is welkom. Inschrijven doe je via app.q-highschool.nl!