Studiereizen: ga je mee op avontuur?

De wereld ontdekken, andere culturen proeven en leren buiten de schoolmuren. Dat doen we tijdens onze studiereizen! Of het nou een stedentrip naar Rome is of een boeiende reis naar Duitsland, het is altijd een onvergetelijke ervaring.

Studiereizen: ga je mee op avontuur?

Londen met 3 mavo en 4 havo

Zit je in 3 mavo of in 4 havo? Dan kan je mee op studiereis naar Londen! De reis op zich is al ontzettend gezellig, maar ook in Londen maken we er een superervaring van. We ontdekken de highlights van de stad en maken kennis met de kunst en cultuur die er te vinden is. Natuurlijk krijg je volop kans je Engels in de praktijk te brengen en plezier te maken met de klas.

Door het coronavirus zijn er tijdelijk wijzigingen in de structuur van de school- en studiereizen. Houd hieromtrent goed de communicatie van onze schoolleiding en de organisatoren van de reizen in de gaten.

Een onvergetelijke tijd in Duitsland

In 4 vwo kan je mee met de studiereis naar Duitsland. Een leerzame en leuke reis, waarbij we een stukje Duitsland ontdekken en, als je Duits in je pakket hebt, natuurlijk je Duitse lessen in de praktijk gaat brengen.

Cultuur proeven in Rome met 5 vwo*

Als we het hebben over kunst en cultuur, dan hebben we het toch zeker ook over Rome. Deze prachtige, oude Italiaanse stad is absoluut het bezoeken waard. We gaan in 5 vwo met eigen ogen bekijken wat Rome zo populair en historisch waardevol maakt. Ondertussen genieten we van lekker Italiaans eten en maken we er een fantastische reis van met de klas.

* Let op: de Rome-reis voor 5-vwo wordt vanaf het schooljaar 2023/24 vervangen door een nog nader te bepalen andere studiereis.