Actueel Agenda menu

Somtoday gebruiken

Bij ons op school gebruiken we Somtoday, een online platform voor lesroosters, cijfers, lesmateriaal, huiswerk en ziekmeldingen. Zodra je bij ons start, krijg je inloggegevens en instructies voor jou en je ouders.

Somtoday voor ouders: hoe werkt het?

Somtoday heeft een app gemaakt voor leerlingen en ouders. Download de nieuwste versie in de Play Store (Android) of Appstore (Apple). De app heet ‘Somtoday Leerling en Ouder’. Je kan Somtoday daarnaast op je laptop of computer openen, via inloggen.somtoday.nl. Ouders of verzorgers die hun inloggegevens kwijt zijn of die vragen hebben, kunnen mailen naar administratie@lyceumelst.nl. De ervaring leert dat de nieuwe inloggegevens die u ontvangt van de administratie soms in de spambox terecht komen. Voor meer informatie over Somtoday voor ouders, klikt u op onderstaande link.

Handleiding ouders

Volg ons