Let’s play!

Nieuw bij ons op school: Let’s play! Al spelend – met muziek of theater – elkaar beter leren kennen, beter worden in de tofste games of fitter door sporten. Iedereen is welkom!

Let’s play!

Schoolband

Hou je van zingen of speel je een instrument en vind je het leuk om samen met anderen te oefenen en op te treden? Dan is de schoolband iets voor jou! De repetities zijn op maandag het 9e en 10e uur in lokaal el6 en worden begeleid door Helga Vrieling, Mandy van Gelder en Suitz. Je kunt je eigen instrument meenemen of spelen op de instrumenten van school. Meedoen?

Via deze link kun je je aanmelden

Schooltheater

Vind je toneelspelen helemaal te gek en wil je graag nog meer bezig zijn met theater. Dan is het schooltheater iets voor jou! Samen werken we dit jaar aan de voorstelling Hook! waarin spel centraal staat, maar ook dans en zang tot de mogelijkheden behoren. We werken naar een voorstelling toe die we aan het eind van het schooljaar zullen spelen voor publiek. De repetities zijn op donderdag het 9e en 10e uur in het dramalokaal en worden begeleid door Jolijn Tuenter en Mandy van Gelder. Meedoen?

Via deze link kun je je aanmelden

De voorstelling
Robin Hood – het verhaal over een ordinaire dief of volksheld? Een bewerking op het oude verhaal van Robin Hood, die steelt van de Rijken en geeft aan de Armen.

Gamen

Elke woensdag in de grote pauze kun je op de vide (boven-aula) deelnemen aan de game-activiteiten die aangeboden worden. Je hoeft je voor deze activiteiten niet op te geven. Kom dus langs als je zin hebt om mee te doen!! Dahley en Ivor (jongerenwerk) zijn aanwezig om je te helpen.

Sporten?

Elke dinsdag het 6e en 7e uur kun je meedoen aan een sportactiviteit. Welke? Dat is elke week anders, maar wordt van tevoren aangegeven in de school. Heb je geen flexuren en zin om gezond bezig te zijn? Meld je dan op dinsdag het 6e bij Dahley en Ivor (jongerenwerk) in de aula.