Spetterend examengala 2024

Het weer voorspelde niet veel goeds, maar dat mocht de pret niet drukken, de leerlingen hadden kosten noch moeite gespaard om zo fraai mogelijk te arriveren op hun examengala. De meest uiteenlopende voertuigen kwamen voorbij.
De leerlingen werden op de groene loper welkom geheten door spreekstalmeester Jan-Maarten de Wit, rector van het Lyceum Elst, en door hun mentoren opgevangen met paraplu’s om droog met hun prachtige kleding de feestlocatie Herenboerderij de Hucht te bereiken.
Opgezweept door de klanken van DJ Roel hebben de leerlingen hun examenstress even los kunnen laten. Voor één leerling geldt dit helaas niet, die heeft woensdagmiddag nog Spaans examen.
De organisatoren van het examengala hebben genoten van een geslaagde avond en hopen dat iedereen op 12 juni de vlag kan uithangen.