Update schoolreisjes vanwege weercodes

Vandaag (woensdag 5 juli) staat voor veel van onze leerlingen het traditionele schoolreisje gepland. Helaas heeft weerinstituut KNMI voor een aantal provincies code oranje of zelfs code rood (klik hier voor meer info) afgekondigd vanwege zomerstorm ‘Poly’.  Eén van onze schoolreisjes gaat naar Walibi Holland in Biddinghuizen. Omdat ook voor de provincie Flevoland code rood geldt, gaat dit schoolreisje niet door. Wij hebben erg ons best gedaan om nog voor een passend alternatief te zorgen voor onze leerlingen uit leerjaar 2, maar dat is tot onze spijt uiteindelijk niet gelukt.

Het geplande schoolreisje naar de Efteling kan wel doorgaan omdat voor de provincie Brabant ‘slechts’ code geel geldt. Ook het geplande schoolreisje naar MoviePark Germany kan doorgaan. Het schoolreisje dat morgen naar MoviePark Germany gepland staat gaat vooralsnog ook gewoon door. De weersvooruitzichten voor dan zijn beter.