Aanmelden

Als je voor onze school kiest dan vinden we dat erg leuk. Heb je vragen? Check dan onze FAQ of neem contact met ons op!

Inschrijven

Aanmelden leerjaar 2 of hoger voor schooljaar 2024-2025?
Wil je je aanmelden voor volgend schooljaar voor leerjaar 2 of hoger? Neem dan contact op via info@lyceumelst.nl. Eén van onze decanen (de heer Peters voor havo, mevrouw Fontijn voor vwo of de heer Versteeg voor mavo) neemt vervolgens contact met je op.

Aanmelden brugklas (leerjaar 1) voor schooljaar 2024-2025?

Wat leuk dat jij gekozen hebt om volgend schooljaar naar onze school te komen! Hieronder vind je wat meer informatie rond het aanmelden.

Alsnog aanmelden?

De landelijke aanmeldweek is voorbij.  Wil je je alsnog aanmelden voor onze school, dat kan,  maar je komt wel op een wachtlijst te staan. Wij laten voor 15 mei a.s. weten of je bent aangenomen of niet.

Wij loten niet!

Op onze school is er plek voor iedereen. Daarom is er dit schooljaar geen sprake van loting.  Als jouw basisschooladvies past bij ons aanbod, ben je van harte welkom.

Eerste of tweede keus?

Het kan natuurlijk zo zijn dat de school van je eerste keuze een lotingschool is (Lorentz Lyceum of OBC Elst). Heel vervelend, maar gelukkig kan je je altijd aanmelden op een onze school voor een gegarandeerd plekje. Wel willen wij je vragen om eerlijk op het aanmeldingsformulier aan te geven of wij eerste of tweede keuze zijn, dat maakt verder voor de verwerking van je aanmelding niets uit. Het geeft ons alleen een goed beeld van de te verwachte leerlingen.

Wat heb je nodig voor de aanmelding?

Houd de volgende gegevens bij de hand bij de aanmelding :
– het adviesformulier van de basisschool (uploaden bij stap 1)
– het Burgerservicenummer (BSN)

direct aanmelden

Kennismaken

Noteer alvast op de kalender dat onze nieuwe leerlingen op donderdagmiddag 27 juni a.s. naar ons toe komen om kennis te maken met elkaar en met de mentor.  Voor de ouder(s)/ verzorger(s) hebben wij diezelfde dag een kennismakingsavond.

Aanmelden voor schooljaar 2023-2024?

Wil je je aanmelden voor het lopende schooljaar? Neem dan contact op via info@lyceumelst.nl. Eén van onze decanen (de heer Peters voor havo/vwo of de heer Versteeg voor mavo) neemt vervolgens contact met je op.

Let op de volgende leerjaren zitten helaas vol : 2 mavo en 3 mavo.