groep 8

Welkom bij ons op school

Ben jij op zoek naar een gezellige en veilige middelbare school waar je jezelf mag zijn? Dan ben jij helemaal op je plek bij Lyceum Elst!

groep 8

Welkom bij ons op school

Leer ons kennen!

Natuurlijk kunnen we uitleggen wat je op onze school allemaal kunt leren. Welke extra uitdagingen er zijn voor rekenwonders. Hoe je met een mavo-advies gemakkelijk kunt doorstromen naar de havo dankzij onze mavo-plus. We kunnen vertellen welke activiteiten en schoolreisjes er zijn. En hoe we zorgen voor een leuke sfeer, zodat het ook voor jou een fijne schooltijd wordt.

Ben jij er ook bij?

Maar weet je wat nog beter is? Dat je zelf langskomt en de sfeer op onze school proeft! Kom kennismaken en bekijk waar je les krijgt. Ontmoet alvast wat docenten en maak een praatje met leerlingen van onze school. Bekijk ons coole sportcourt en de gezellige kantine. Stel al je vragen en kijk samen met je ouders of Lyceum Elst bij jou past.

Kom langs bij één van onze voorlichtingsactiviteiten.

Duurt dit nog een tijdje? Lees dan alvast wat brugklassers vertellen over hun eerste jaar.

Weetjes over Lyceum Elst

Jou in een paar zinnen uitleggen wat onze school zo leuk maakt is best lastig, maar we proberen het hier. Hieronder zetten we nog wat leuke weetjes voor je op een rij.

Wist jij bijvoorbeeld dat:

• We 990 leerlingen hebben?
  • Er dit schooljaar 10 brugklassen zijn?
  • Je al snel gezellig op brugklaskamp gaat?
  • Je mentor jou helpt met allerlei vragen?
  • Je talentlessen krijgt, zoals science-proefjes of toneel?
  • We een heel cool sportcourt hebben?
  • We ieder jaar een schoolfeest organiseren met een dj?
  • Je op reis gaat naar bijvoorbeeld Londen of Rome?
  • We een overzicht van veelgestelde vragen hebben met nog veel meer weetjes?