Onderwijs en meer

Opleidingsniveaus

Bij ons op school bieden we verschillende opleidingsniveaus aan. Je kunt bij ons terecht voor les op vwo-, havo- en mavo+-niveau. Daarbij bieden we alle profielen aan. Het is belangrijk dat onze leerlingen zich goed kunnen ontwikkelen, op het niveau dat bij ze past.

Onderwijs en meer

Opleidingsniveaus

Instroom en passende brugklas

Ons uitgangspunt is altijd dat de basisschool een passend advies geeft over het niveau van de leerling. Op basis van dit advies krijg je een plaats in een van onze brugklassen:

• Vwo
  • Havo/vwo
  • Mavo/havo
  • Mavo

Vwo

Wij bieden de enige vwo-opleiding in Elst en stomen je graag klaar voor een vervolgstudie. Kies jij voor extra vakken of één van onze excellentieprogramma’s?
> Alles over vwo

Havo

Wil jij je optimaal ontwikkelen op de havo? Op onze school krijg je zelf keuze-opties, bijvoorbeeld om je talenten te ontwikkelen en nieuwe dingen te ontdekken. Ook kan je de vwo-route volgen voor meer uitdaging.
> Alles over havo

Mavo-plus

Ga je naar de mavo, maar wil je net wat meer kansen en uitdaging? Wij zijn een mavo-plus! Mavo-plus is een uitdagende mavo met voor iedereen 7 examenvakken en standaard wiskunde en biologie in je pakket. Het biedt een goede aansluiting op verschillende mbo-richtingen en de havo.
> Alles over mavo-plus

Vragen over onze opleidingsniveaus?

Neem dan gerust contact met ons op. We geven graag meer uitleg.

neem contact op