Kom kennismaken!

Hier kom je van alles te weten over onze school. Maar weet je wat nog beter is? Dat je zelf langskomt en de sfeer proeft! Kom jij ook kennis met ons maken?

Kom kennismaken!

zaterdag 2 maart 2024 | 09:30 – 15:30 uur

Schrijf je nu in voor een tijdslot!
Kijk tot die tijd gerust alvast eens rond op ons YouTube-kanaal of op de pagina met veelgestelde vragen.

inschrijven open dag

Bekijk onze video’s

We hebben veel leuke en informatieve video’s over onze school gemaakt. Zo kom je al een heleboel te weten over ons! Bekijk ze via de link hieronder. Je kunt hiernaast ook onze online Open Dag terugkijken.

Video’s over Lyceum Elst

App met ons!

Heb je vragen? Stuur ons een appje of een chatbericht.

App of chat

De meestgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij hebben het antwoord voor je! Hieronder kun je de antwoorden vinden.

Persoonlijk contact

Wil je graag met ons in gesprek? Bijvoorbeeld over de brugklas, over de opbouw van onze opleidingen vwo, havo of mavo+, extra ondersteuning of over de instroom klas 2 en hoger? Geef dan aan waarover je wilt praten en wij bellen je terug!